Δημήτρης Τσίρκας
O Νίκος Ξανθόπουλος που έφυγε χθες ήταν ένας αξιοπρεπέστατος άνθρωπος. Η κινηματογραφική διαδρομή του, ωστόσο, δεν μπορεί να αποτιμάται μόνο μέσα από το πρίσμα της λαϊκότητας και της δημοφιλίας της, παραγνωρίζοντας το αισθητικό και ιδεολογικό της φορτίο. Πόσο μάλλον όταν αυτή έλαβε χώρα σε μια ταραχώδη αλλά και συγκροτητική περίοδο για τον σύγχρονο ελληνικό κοινωνικό σχηματισμό.
O Νίκος Ξανθόπουλος που έφυγε χθες ήταν ένας αξιοπρεπέστατος άνθρωπος. Η κινηματογραφική διαδρομή του, ωστόσο, δεν μπορεί να αποτιμάται μόνο μέσα από το πρίσμα της λαϊκότητας και της δημοφιλίας της, παραγνωρίζοντας το αισθητικό και ιδεολογικό της φορτίο. Πόσο μάλλον όταν αυτή έλαβε χώρα σε μια ταραχώδη αλλά και συγκροτητική περίοδο για τον σύγχρονο ελληνικό κοινωνικό σχηματισμό.