Καπιταλισμός για τους πολλούς, σοσιαλισμός για τους λίγους. Και δυστυχώς.

Καπιταλισμός για τους πολλούς, σοσιαλισμός για τους λίγους. Και δυστυχώς.


Ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, υποστήριξε την Τρίτη ότι «δεν μπορεί να εγγυηθεί» για την προστασία θέσεων εργασίας στις επιχειρήσεις, γιατί «καπιταλισμό έχουμε». Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, συμπλήρωσε ότι «το κράτος δεν μπορεί να παρεμβαίνει νομοθετικά για τις επιχειρήσεις», γιατί «καπιταλισμό έχουμε και ευτυχώς». Προφανώς οι παραπάνω διακηρύξεις δεν ισχύουν. Μια χαρά παρεμβαίνει το κράτος και στον καπιταλισμό, το ερώτημα είναι για ποιους, για πόσους και πότε.
11 Μαΐου 1958: Η ανάδειξη της ΕΔΑ σε αξιωματική αντιπολίτευση

11 Μαΐου 1958: Η ανάδειξη της ΕΔΑ σε αξιωματική αντιπολίτευση

Γιώργος Αλεξάτος
Επρόκειτο για ένα ξάφνιασμα. Ούτε δέκα χρόνια δεν είχαν περάσει από την πολιτικο-στρατιωτική συντριβή του 1949 και τον τερματισμό του Εμφυλίου. Κι όμως, η διωκόμενη και καθημαγμένη Αριστερά φαινόταν όχι μόνο να έχει ανασυγκροτήσει τις δυνάμεις της, αλλά και να αναδεικνύεται στην κύρια έκφραση της λαϊκής αντίθεσης στο «κράτος της Δεξιάς» και το καθεστώς της αμερικανοκρατίας.
Γιατί είναι γερμανική «βόμβα» στην ΕΕ η απόφαση του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου

Γιατί είναι γερμανική «βόμβα» στην ΕΕ η απόφαση του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου

Παναγιώτης Σωτήρης
Η απόφαση του Ομοσπονδιακού Συνταγματικού Δικαστηρίου της Γερμανίας ήρθε να υπενθυμίσει τα όρια της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και της όποιας κοινής ευρωπαϊκής αντιμετώπισης της κρίσης
Όχι στη μαγνητοσκόπηση του μαθήματος

Όχι στη μαγνητοσκόπηση του μαθήματος

Γράφει ο Γιώργος Θαλάσσης
Επί 23 χρόνια που ήμουν διευθυντής γυμνασίου στη Σχολή Μωραΐτη αντιστάθηκα πολύ έντονα στις φωτογραφήσεις και τις μαγνητοσκοπήσεις κάθε είδους, με εξαίρεση για τις σχολικές γιορτές και τις θεατρικές παραστάσεις και πάντα με αυστηρές προδιαγραφές.
Κοινωνικές επιστήμες και εκπαίδευση

Κοινωνικές επιστήμες και εκπαίδευση

Παναγιώτης Σωτήρης
Η περίφημη φράση της Μάργκαρετ Θάτσερ ότι «δεν υπάρχει κοινωνία» μπορεί να υποδήλωνε τον ακραία κοντόθωρο μεθοδολογικό και αξιακό ατομικισμό μιας εκδοχής νεοφιλελευθερισμού
Στην κόλαση που έρχεται μετά τον κοροναϊό, ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό;

Στην κόλαση που έρχεται μετά τον κοροναϊό, ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό;

Βασίλης Σ. Κανέλλης
Χρειάζονται άμεσες αποφάσεις για την οικονομία. Αλλά αυτή τη φορά στο επίκεντρο πρέπει να μπει ο άνθρωπος, ο εργαζόμενος, ο μικροεπιχειρηματίας, ο επαγγελματίας, ο επιστήμονας. Και η κυβέρνηση σ' αυτό το μέτωπο θα κριθεί περισσότερο